Isnin, 21 Oktober 2013

I'm Fall In Love With Justin Bieber House !


Ngehh3

I'm fall in love with Justin Bieber....HOUSE kayy,, Dok tahu kenapa sejak akhir-akhir ini aku selalu stalk pasal Justin Bieber. Ya, Justin Bieber and aku rasa sekarang ni aku agak minat sikit. Minat? Hahaha... Ya, aku mengaku memang pada hakikatnya dulu aku selalu kutuk and mengata dia, tapi sekarang, haaa amekaw! Bukanlah minat sangat pun just tertarik sikit jee.. Sebab, dia bijak, dia ada duit banyak tapi dia guna untuk benda  yang berfaedah dengan beli rumah. Berjuta kot. Bila dia dah tua nanti, dia dah ada aset.Tak silap aku rumah dia yang aku suka dekat Hollywood Hills, Los Angeles.

Meh sini kita tengok sikit.. xD

Sukanya view... tempat yang strategik

Cantik bukann? Mesti hampa pon suka


 Ni belum tengok bahagian dalam rumah dia, Haaa...

Living room. Kalau rumah omputih yg kaya2 je mesti ada bilik khas nak tengok tv. Amekaw, puass nak tengok tv. Sampai tebeliak biji mata hampa :D

Eiyy, berapa kali nak cakap, suka sangat view dari rumah JB ni..Tenang gila !

Haa kau, siap ada gym lagi ! *tengok view kat luar

Sukanyaa.. bangun pagi jaa, dapat tengok view yang tenang. Keindahan alam semulajadi


No caption


Kitchen. High class gituu


Okengg, yang itu jea aku dapat. Fall in love tak?? Muehehe, tak taulah bagi hampa kenn, mungkin aku agak `poyo` and syiok sendiri. Keh3
Anyway, aku ada tengok rumah retis2 lain jugakk, jom usha..

Celine Dion
Besau tak rumah dia? Kolam lebih besar drp rumah kay, dia panggil rumah ni waterpark house, yela senang bila hujung minggu takyah pegi waterpak dah, mandi kat rumah jee :D Ngeh3


Britney Spears 
Di Los Angeles, California

Rumah Beyonce


`Neverland` Rumah Michael Jackson


Lady Gaga  --  k


Taylor Swift di California

Jennifer Lopez
Besorr kott


Okenggg, That's all :) Layan jelah pic JayBee kat bawah ni kayy 

\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\




Omey takk, ada benda yang tak sepatutnya ada disitu



Byee3 Peace no war ! 

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/



Tiada ulasan:

Catat Ulasan