Jumaat, 5 April 2013

Once Upon A Time

 Once Upon A Time ...
Suatu masa dahulu .

     Benda yang aku tak boleh lupa , masa aku form 2 .. heheh
Kami tunggu bas kat satu tempat ni , ada pondok tepi tu ada pokok pisang . Kami tunggu bas awal setengah jam . Tujuh orang geng Bas Sekolah .. haha * Aku , Atikah , Izlin , Petak , Fahmi , Haikal , lagi sorang tak ingat nama * Teruk bukan ?! Tapi tahun ni Kami tunggu bas 3 orang jea . Sebab yg lain2 tu semua form 2 tahun ni kecuali Fahmi . Okay , Straight to the point ..

    Once Upon A Time , (berapa kali aku nk ulang once upon a time)
Kami Tunggu bas macam biasa , Awal setengah jam.. Adik Izlin , iaitu Haikal bawak lighter . Kat tepi pondok tu ada pokok pisang daunnya kering . Haikal pegi cucuh lighter tu kt daun yg kering tuu .. Mula2 api perlahan jea .. pastu apa lagi , api u merebak satu pokok pisang tuu , then api tu mula merebak k zink pondok tuu . . Aku dengan Atikah lari .. Kami tak bersalaahhh !!? heheh . Haikal dgn budak2 laki tu cuba nk padam api guna air dlm botoll.. mana lah nk padam api tuu .. pastu semua pakat lari .. tunggu bas agak jauh .. Bas pon sampai masa naik bas nk tergelak gilaa .. hahaha , lalu kt tempat tu , lega Alhamdulillah api dah padam tapi ada bekas hitam2 kt pokok pisang tu .. Gila2 kan ?

     Berani Punya Budak .. Heheheh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan