Rabu, 15 Ogos 2012

♥ ♥Harry Potter ♥ ♥




Hahaha.. Entoh ler skunk nih dah kemaruk gan `Harry Potter` .. Btw, Citer dia memang best gilerr ..! (Y) ..I LIKE HARRY POTTER .. hahaha ,dh la harry tu comei, perghh!!sejak aku mula tengok Harry Potter Minggu lepas-lepas.. (hee) sampai skunk ni kemaruk.. haha

   
    kawan aku ni,namanya Hanis,suka Harry Potter jugokk! selalu upload gamba Harry Potter kt fb.. aku puns like lah.. hihi .dulu si Hanis nih minat Narnia.. Aku pon minat Narnia jugokk duluu..skunk nih, Harry Potter lorh !



 <=Harry Potter Yang Comei :D
Aku rasa,kalau sebut jea Harry Potter,mesti semua orang taw.. :)


      Hhaha..sampai kemaruk Harry Potter sangat,sampai meja pon conteng .. dok tuliss `Harry Potter`.. ahaahh ! :P.. 




Kat atas tuh,gamba pelakon harry potter .. x jelas kn?? 

                       hurmm :) ! aku rasa harry sesuai ngan dia nih !

#>WhiteLeMon<#
         


     

I ♥ Harry Potter

Tiada ulasan:

Catat Ulasan