Sabtu, 7 Julai 2012

♥♥Me n FrenZ♥♥

assalamualaikum,heypss!girls or boys there! first time wanna update my blog ..wakaka..dulu daa pernah buat blog tapi serabut..whatever lah!  huuhuu ^^
my name=>Nurul Azlina Bt Shamsuddin
umur=>14 tahun (form 2)
sekolah=>smk seri perak
that's all lah !
nk nengok gamba aku .. ni haa =>
                      <=yang sebelah kiri tulah aku..

tu gamba masa tahun lepas!tengok sebelah kanan tu jer ! yg kiri tu abaikan jerk ! >.<

meh aku nak perkenalkan my frenz pulokk oke?

<=syakirah
haa..tu namanya syakirah(nurul syakirah bt ismail) ..kami panggil dea ki ah !jgn tersebut kiah pulokk!!hahha..ki ah nie,orangnya lawa+cute+putih=syakirah ..tapi dya nih,bila orang cakap yg dya nih lawa,cute,putih ..dya akan merendah diri.. x ngaku gitu.."tapi x taulah dlm hati dya"hahha..jgn marah !dya classmate aku masa darjah 6 sampai form 2...dya nih pandai..dpt 4a4b aitu..aku 3a jaa..kuang3
!!nk cerita lagi pasai dya.. ki ah ni sangat2 terer maen chess,bola baling,bola jaring..sumenye boleh bagi kat dya lah!peace no war ^^ .. first time aku kenal dya masa darjah 3..dya pengawas dulu...adalah satu hari ni,cikgu x de..dya jaga klaz kami,pastuh,dya dok sebelah aku nk catat nama budak bising..aku pon heran "napa dya tulis asyik gerakkan pensel jee.." ..kajap belah nie,kejap belah tu.."memang tabiat dya tuu" haha ....cukop sudaa pasal dya !

lagi sorang nih namanya norhidayah bt idris..gamba dya aku dh cari x jumpak..dya classmate aku gak..dok belakang aku.. ohh lupa.. kami panggil dya dayah!kenal dya sebab classmate aku masa form 1..dya nie dok biskut3 jerk..biskut tuh adalah seseorang ............... ...aku pulokk lemon..ki ah pulokk lolipop! huhu >.<
dayah ni ada orang sukaa dya..namanya josep..haha org hindun suka kat dya!! josep panggil dya permaisuri..wakaka..lawak bet0i laa... muahaha.. <3


<=syikin
yg tuu namanya nurul asyikin bt abd.murad .. kami panggil dya syikin ..'  ngee 'yg nie paling banyak simpan rahsia..hahha..kenal dya masa darjah 5 ngan 6..sebab dya classmate aku dulu..form 1 dya klas 1a2..from2 dya classmate aku !!(tahun nie lah)..dya nih orang nya sangat2 pandi...masa darjah 6 belum menyelah kepandaian dya...masa form 1,pergh menyerlah kepandaiannya...otak pendrive,haha..cikgu sejarah panggil 'budak cemerlang' muahaha..aku akui lagi kepandaiannya DALAM MENIPU orang!!wakaka..syikin2!!

   




Friends Make Us Happy :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan